TRULY READERS

Thursday 27 December 2012

//65 AZFA HANIQ

yang memakai baju itu

Siapakah gerangan yang membuat tanda peace itu??
pasti ramai tertanya-tanya

nampak seperti baru keluar dari perut ibu
NAMUN
dia orang tua yang berperangai seperti kanak-kanak dewasa.

nama beliau ialah
Muhammad Azhan bin Ab. Rahim

tetapi ore kelate callin
dio JEHE, G-HELL
dan pabila menjejakkan kakinya di alam spm berubah kepada
ORANG TUA a.k.a ORGY

permulaan mengenali lelaki kelantan ni
di bumi alam shah jaya maju dinamik usaha cita bestari

aku ngn dia ni dulu sebelah-sebelah dorm
namun sukan merapatka ukhuwah kami berdua
iaitu sukan dragon boat.
#neverbackdown

kami lah yang mereka design
baju rasmi dragon boat #01

aku selalu berkongsi masalah bersama
walaupun kadang kala aku ni jadi bahan lawak dia.
aku faham sebab orang tua memang mcm ni.

aku ngn dia berkongsi tenaga memberi pengarajaran kpd
THARWAN THPOUPIK..
adik dia la ni..
kata abangkan

hubungan kau dengan FAIQ KA akan ku kenang hingga keakhirnya


tapi sorry jehe time exam bio ngn chemist kita seperti tdak bertegur
namun hari ni bru ku temui jwapannya.
haha
wat lek wat peace

apapun kenal kau dua tahun
dah macam kenal kau sejak msuk sekolah drjah satu.

THEBESTTHINGINMYLIFEISBEINGFRIENDWITHAZHANRAHIM


No comments:

Post a Comment